Hänkie

<3
<3

1990 nånting

Vilken dag. Eller?
Vaknade kl fyra, på eftermiddagen då. Hade ingen stor lust att gå upp, tog dock mig o kragen och for upp.
Sen har jag faktiskt bara legat framför tv:n. Har verkligen inte haft någon lust att äta, usch! Mamma tvingade dock i mig hamburgare och makaroner +o( .
Jag har ingen lust till att gå upp imorgon, inte till skolan. Men det är ett stort måste! Nu när jag väl har kommit igång så ska jag inte hamna efter, inte en chans. Detta klarar jag!

Förövrigt så ska jag och mamma dricka glögg och äta lussebulle sen, det är nams.
Ciao.

Glöm inte bort att du är värdelös

Jag har fått för mig att jag ska börja blogga. Det får vi se hur det kommer att gå, förhoppningsvis så ska jag nog skriva någon rad varje dag.
Förövrigt så är jag såå himla trött. Saken är den att jag vet om att jag inte kommer att somna. Ett stort problem!

Förresten för er som vill veta så har jag och Henke fått huset vi ville ha. Vi flyttar in den 22 december, därmed så kommer vi att bli sambo.
Ska göra ett tappert försök att sova.
Ciao

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0