Bingolotto

Nyss ätit god middag med honey. Potatiskroketter, schnitzel och bea, mycket smarrigt. Dock blev jag alldeles för mätt.
Vi hade tänkt göra våfflor, men de blev det ändring på, för så mätta vi är finns det minsann ingen plats för sånt gott.

Bingolotto och mys, sen dusch och sängen.
Blev minsann inget pluggande för min del idag. Det blir att ta tag i det imorgon och där med basta!
Hakade nämligen på henke, andré och palle när dom skulle fiska, därför inget pluggande. Så fallet är ju inte att jag är lat, utan tidsbrist ;)

Tjing!

Elleenbelleen

Var och hämtade Ellen i vånga innan idag. Vi tänkte först att vi skulle kolla på bio men vi tar de hemma ist ;)
Har käkat och mår blööö efter de, inte för att de inte va gott ( jag som lagade) för de va de, men blev för mkt ;P
Vi ska iaf ha mys, godis och film.
Henke sticker och fiskar nu. Så vi är själva, och fy så skönt.

"är man full så gör man inte alltid rätt"
vad vet jag, jag tolkar på mitt sätt.

Cream

Mår sådär må jag erkänna. Huvudvärk till tusen, ont i halsen och förkyld.

"Om en kille är extrem och säger att han aldrig ska lämna dig eller förlora dig.
- kan det vara så att han har gjort sig skyldig till något då? "

Får besök idag, känns som om jag inte kommer att vara jätte social.
Vill helst ligga i sängen hela dagen och bara må dåligt. Men de går icke, jag måste ta och plugga. Har en del till nästa vecka som måste vara färdigt. Så jag får må dåligt efter pluggandet såfall.

Halsbränna och ryggont

Denna dagen har varit så in i bomben dryg. Från kl 10.25 - 14.00 har jag suttit och skrivit, arbetat på livsmedelshygien. Iofs det sista i den kursen, men verkligen drygt. Och är ännu inte färdig. Pust! Får ta och fortsätta med det ikväll. Borde även ta tag i det sista med pa. Och även plugga lite på körkortet, iom att jag inte fick några tider denna veckan.

Jag är så himla sugen på chokladtårta (!) dock inget jag behöver.
Jag skulle minsann behöva en ordentlig massage, min rygg blir värre och värre. Visst, det "tillhör" graviditeten men fy bubblan vad jävligt det är.

Jag håller tummarna för att de ska vara något bra på tv ikväll. Ska snart ta och slänga mig i duschen.
12 veckor kvar;)

Blommiga tapeter

Idag är det bättre. Jag är inte allmänt trött och jobbig idag, för igår så kände till och med jag att jag inte var den trevligaste människan.
Vi blev hemma igår, gjorde inte ett mög. Men faktiskt, så var det skönt. Och jag blev inte alls rastlös som jag hade trott.

Sabina, Johan och min favorit Lukas kommer på besök snart. Alltid lika trevligt, jag ska minsann krama den lilla gossen som aldrig förr. Mysis!
Martin åkte hem för en liten stund. Han var här och pillade lite på henkes dator som inte riktigt ville som vi. Blev kaffe och kaka på det (Y)

Jag får inte tag på Ida, och det irriterar mig en del, iom att jag har svårt för att köra nu så behöver jag mina tider så snabbt som möjligt.. Puhhh.

Body Silk

Fy bubblan vad jag är trött och hängig.
Var hos bm igår, på glukosbelastning. Usch, det var vidrigt. Mådde inte direkt bra efteråt, så jag fick gå och lägga mig i ett rum och vila. Himla tur att jag hade henke med mig som sällskap. Mitt blodsocker såg väldigt bra ut, det låg på 6,2. Dock var det lite värre med mitt blodvärde, låg på 100 stecket. Så nu blir det järn regelbundet för min del.

Idag har jag bara varit allmänt trött och jobbig. Jag blir inte trevlig när jag inte är utvilad, tråkigt nog.
Den stora frågan är vad som händer ikväll.. orkar jag hitta på något, eller blir det bara att sitta hemma. Kommer jag välja att sitta hemma så kommer jag bli himla uttråkad och rastlös. Får la se :)

Nu ska göran ha lite mat, sen ska jag gå och duscha.

Lördag och huvudvärk

Denna dagen, inte så bra som jag trodde. Vaknade med världens ryggont och inte utvilad för fem öre - inget ovanligt. Åt frukost med henke och robin, sen kom christel på besök. Fick ett påskägg och godis ^^ robin fick en rallybil (lät som tre riktiga) Precis när hon skulle åka så kommer jesper, neo och linda. Blev en massa bus på ungarna, och en massa huvudvärk för min del. Robin blev gaggig, så sängen för honom. Försöker varva ner lite nu, bli av med huvudvärken. Får bege mig till affären strax, börjar bli en massa hungrig nu.

Ikv ska vi måla.
Sen hade jag tänkt skämma bort oss med vaniljglass,banan,vindruvor,maräng och chokladsås. Faktiskt så är vi värda det.
Upp och väcka robin nu.

tröttsamt

Ja, jag måste hålla med om att jag har varit otroligt dålig på att blogga. Antingen har jag inte orkat, eller så har jag helt enkelt inte haft något vettigt att skriva.
Jag börjar iaf känna mig som en valross, tre månader kvar så ska nog inte klaga för jag kommer inte direkt bli mindre.

Har tagit fatt i min körning, dock bara kört två ggr med göinge. Tänkte ringa och boka tid för fyra veckor framöver. Måste ha det färdigt innnan vårat underverk kommer, annars kan det bli krångligt.

Ja tröttsamt sa jag, att det alltid ska behöva bli sånt trams. Du förstår dig inte på mig, och jag förstår mig inte på dig - i vissa läge. Hitta din gräns, och sätt den! Det var liksom "droppen" inatt. Du äcklade verkligen mig och du gjorde verkligen inte saken bättre av att du gjorde som du gjorde. Det är de värsta jag vet, gör aldrig så igen, jag får panik. Försök förstå för en gångsskull. Jag skulle vilja veta vart min mobil är och om den är hel. Den åkte nämligen i golvet i ren panik..

Nog om detta. Skola imorgon, inte dom roligaste kurserna. Förstår inte så mkt när paul väl sätter igång matintaget och pladdrar på som en annan galning.

Jaja, återkommer.

RSS 2.0