Glad

Åhhh, vad glad jag är nu! Tack, tack och tack. :)))) Pirrar nästan i magen, haha.

Tråkigt väder förövrigt :( Jag vill ha riktig vår, så härligt med de första vårkänslorna. Har sett några knoppar och fjärilar, så den är påväg iaf :)

Massage

Har haft prov i massage idag och jag fixade de :) överklycklig! Påbörjade även nästa moment som är ben och rumpa, hehe.

Jag är inte ute efter någon konflikt och verkligen inte någon ovän, hela grejen är så himla löjlig..

Orkeslös

Varför ska allt bli så fel. Är det inte det ena så är det de andra, när ska man ha tid för att må bra? Det är svårt att vara alla till lags och när man försöker med det så blir det fel ändå. Jag är inte mer än människa och just nu känns allt hopplöst, även jag kan må dåligt. När jag mår som jag gör nu så finns det ingen ork, nu när jag behöver det som mest med tanke på skolan och allt som händer runt omkring mig.
Vet varken ut eller in längre, har en stor klump i magen som bara växer och blir större. För tillfället så håller jag mig stark, men med tiden så kommer det brista..

White trash

Haft Linn här sen imorse. Vi käkade frukost, sen påbörjade vi massage. Måste öva mycket nu innan provet. Sen har jag pluggar medicin resten av dagen, hård kurs. Imorgon blir det mer plugg, måste ligga i och visa framfötterna.

Jag har svårt att hålla mig på en jämn nivå, men jag fortsätter kämpa. Har jag inte gett upp tidigare i mitt liv, så ska jag inte göra det nu heller.

This is all of me,
There's nothing more of me than this.

..

Lyckliga gatan du finns inte mer
du har försvunnit med hela kvartért
Tystnat har leken tystnat har sången
Högt över marken svävar betongen
När jag kom åter var allt så förändrat
trampat och skövlat fördärvat och skändat
Skall mellan dessa höga hus en dag
stiga en sång
lika förunderlig och skön som den
vi hört en gång

Sanslöst

I dagens läge får man tydligen inte ta sina egna beslut, och skulle man göra det ändå så brakar helvetet loss och folk försöker komma med diverse motgångar. Jag ska nog fan klara mig ändå, visa att jag är stark och att jag klarar detta på egen hand.
Vissa vänder kappan efter vinden, bara synd att jag inte såg det tidigare. Jag skulle antagligen ha lyssnat på dom som sa det till mig.

Life is a bitch!

would you die tonight for love?

Är så trött, på allt. Det är mkt med skolan, och hemma är det värst. Det var knappst så här jag hade planerat mitt liv. Vet inte vad jag kan eller ska säga, allt jag känner är ångest. Känner mig tom..

Min älskade Thea, vad hade jag gjort utan dig<3

RSS 2.0