Höst

Denna tiden är så himla mysig. Finns många som blev deprimerade när hösten kommer, men jag tycker att den är underbar. Alla fina löv, så många färger. Att sitta ute på altanen med en varma koppen är toppen.

Tog en fika med Sabina i kstad. Alltid uppskattat! Hann med att köpa en present till Lukas som blir stor pojke den tredje november, 1år! Inte klokt vad tiden springer fram. Snart har jag själv en stor flicka, herregud.. hon fyller 5 månader den 7,jag förstår inte var tiden tar vägen. Kändes som om det var igår henke kom och la henne på mitt bröst. Tårarna rann, jag var så lycklig. Det är jag än idag, vi har skapat en underbar flicka.

Hold onto the ones you love.

Mitt liv


Spikat

Varit hos Ellen idag, och jag må säga att jag har haft en mycket trevlig dag. Det var längesen vi gjorde något tillsammas. Lagade biffar, potatis och gräddsås.. till efterrätt blev det hallon/björnbärspaj. Smakade bra!

Och nu minsann är det spikat, jag ska bli operera. Känns både bra och lite nervöst. Det finns ju trost allt risker. Och det skulle faktiskt inte förvåna mig om jag var en av dom som det går åt helskotta med. Aja, håll tummarna för mig! Dock är det inte satt något datum ännu.

Popnopps och tv nu.

Mamma älskar dig!

Akuten

Usch, igårkväll fick jag ett gallstensanfall. Minder kul, blev aukten.. Fick en spruta i benet som gjorde mig ganska vimsig och helt borta. Kräktes en massa. Nu är jag så trött på detta med allt som heter gallsten. Doktorn kom in och berättade om operation, jag får ett par veckor på mig att tänka på om jag vill operera mig. Ska in och prata mer kirurgerna om ett par tre veckor, och då ska jag ha bestämt mig. Jag är nog mer för operationen, jag orkar verkligen inte ha så ont. Det är en smärta som inte går att förklara.
Tack till Janne och Maria som tog hand om Thea medans vi var där inne.

Tonight gonna be a good night.

Glömde dopet

Ja herregud, glömde berätta om dopet. Det gick superbra! Thea var ganska glad och väsnades knappt något alls. Min mormor är gudmor och henkes bror Håkan är fadder. Smörgåstårta, pärontårta och kaffe med släkten efteråt. Thea fick en massa fina doppresenter. Tack så mycket säger hon.






Morgonhumör

Nyss städat lite grann, fikc ett ryck (borde få det lite oftare) . Nu är det bara att hälsa på, för nu är det fanimej gästvänligt. Thea sitter och tittar på SvampBob, som troligtvis är hennes favoritprogram, blir så lugn och fin när hon får titta på det.

Jaha, imorse var jag inte att leka med. Värsta morgonhumöret någonsin. Jag ber så mycket om ursäkt för det!

<3!

RSS 2.0