kokar över..

pluggat hela dagen och det känns som om min hjärna håller på att koka över..
har två prov imorgon i social omsorg, håll tummarna för mig! Är väldigt mkt vi ska kunna till dessa proven så behöver det! Än så länge så har jag klarat allt, och jag hoppas att det fortsätter så!

känns inte som om jag har någon fritid längre.. bara plugga, men så är det. Nu ska jag klara detta, inget klagande här inte :)

vidare till pluggandet!

Helg

Lördag och jag har pluggat nästan hela dagen. Var inne i stan i förmiddags och köpte nya skor till Thea, dom andra jag köpte till henne innan vintern har blivit på tok för små. Sen körde jag till sibbhult, hem till Linn.. pluggpluggplugg :) blev även bjuden på mat, väldigt gott! Imorgon blir det även plugg, har en inlämningsuppgift i social omsorg som ska vara inne på måndag, två prov i social omsorg på tisdag och en inlämningsuppgift i psykologi på torsdag. Bara till att ligga i :)

Har Robin här i helgen :)) Goa unge! Han tittar på Shrek, sen är det sängen för både han och Thea. Henke och barnen har varit inne hos Christel och busat medans jag pluggat. Så glada i sin farmor!

Nee, soffhäng nu!


Gammal bild, men ack så söt!

Sitter i skolan, försöker studera. Men jag...

Sitter i skolan, försöker studera. Men jag hittar inte koncentrationen. Ska köpa kaffe nu så jag vaknar så går de nog bättre :)


Testar att mobilblogga :)

Testar att mobilblogga :)


Skolan

Ja, numera är det skolan som gäller i första taget. Nu när jag har gett mig in i det så får jag lägga ner all min energi på det. Jag klarade provet i Social omsorg, :)))))))))) Är spänd på att se vad jag fick för betyg på inlämningsarbetet.
Håller på med inlämningsrbetet i psykologin nu, snart färdigt att skickas in. Sen får jag påbörja inlämningsarbete nr 2 i social omsorg!

Blablabla, jag pratar bara skola...

Thea fick åka hem från dagis idag, hon hade tydligen kräkt. Henke vabbade, snälla du<3
Ja, det är inte så mkt mer som har hänt, är som sagt skolan som gäller nu :)



Lääääääängesen

Ja, nu är det väl ett halvår sen jag skrev (känns de som iaf). Är nämligen bara inne på mobilen när jag behöver göra något på nätet. Och blogg.se har tyvärr inte så man kan blogga med mobilen.. därför det har blitt så.

Thea går på dagis och trivs som tusan, vill helst stanna kvar och leka när hon ska hämtas. Men det är bara positivt!
Jag har minsann börjat läsa till usk, går på stenforsa. Massa nya intryck och mkt att få in i huvudet på en gång, men jag ska klara detta!
Henke jobbar fortfarande på Lely, och trivs som fisken i vattnet.

Det har ju hänt så mkt sen sist så jag vet inte vad jag ska skriva. Julen har gått, Thea blev livrädd för tomten och sprang till farmor. Men tillslut så gick hon fram och hämtade sina klappar när hon såg att de andra barnen gjorde de. Men att sitta i tomtens knä var inte populärt kan jag lova er.

Nyår har med passerat, hade lite vänner och familj på middag. Såg alla vackra färger vid 12 slaget och önskade varandra gott nytt år.

Ja det var väl det.. denna bloggen kommer antagligen att läggas ner, då jag aldrig skriver i den mer. Lite synd samtidigt, finns många inlägg.. jag har ju faktiskt skrivit ett bra tag i den.

<3Puss på er


RSS 2.0