Torsdag



Imorgon hämtar jag Robin, kommer bli en massa bus på barnen :)

<3

Tisdag


Jag var tio år och stod ute på ängarna och jag stirrade på havet, precis som tusen gånger förr. Och mamma sa då, gubben ser du alla öar sej, allihop är dom dina och ingen ska ta dom ifrån dig.

Monty - Seglaren <3

Fredag


Blir Brobymarknad imorgon, ja om någon vill följa med mig. Ingen hit att gå där själv.
Får ta bussen dit, Henke kommer att ha bilen.
Bestämt mig för att inte följa med till Källna, kommer bara vara ivägen och Theas farfar kommer nog inte direkt ha tid med henne iom att dom ska röja ut ett helt hus och köra saker till tippen.

Får Jesper, Emely och barnen på besök om en stund. Sen halv tre ska jag hämta hjärtat på dagis :)

/ Jenna

Big Love

Torsdag



Lite senare kommer Maria hit och umgås. Kaffe och snack ;) Sen ikväll blir de film och mys!
Igår hade jag Nadja på besök, mkt trevligt att få prata av sig. Har lite planer hon och jag :D

Thea är på dagis :)
Igår när jag hämtat henne på dagis så sprang hon direkt in i sitt rum och ställde sig vid sängen och försökte klättra upp i den och sa : Nana nana! Hann inte ens ta av henne kläder och skor innan hon var inne vid sängen, gullunge!

/ Jenna

Bild från Ystads djurpark.
Thea, Robin och svärmor <3

RSS 2.0