Solsken

Nu skäms jag nästan. Fyra veckor sen jag bloggade, illa. Det är inte så att jag glömmer det, utan jag orkar inte. Och hur jobbigt på en skala från 1 - 10 är det egentligen att blogga, ah precis.

Har iaf haft fullt upp med allt känns det som. Det är mycket i skolan, eller egentligen inte. Känns mer som att dom har sparat allt nu tillsist, ingen fördelning. Jag ska inte klaga, åtta veckor kvar till studenten så jag ska nog stå ut.

Har varit på studiebesök på två gårdar idag, ekologi i matlagning. Var helt ok faktiskt!
Imorgon har jag fått ta ledigt från skolan. På torsdag har vi vår andra "Torsdagskväll" , ser fram emot det. Var ju trevligt sist så jag förväntar mig att det ska bli det denna gången med. Kallis med Nadja och Julia ´V´ ! Kan det bli bättre?

Nehepp, ska försöka göra något vettigt nu.
Henric Olsson, du betyder allt för mig<3

RSS 2.0