28.07.2011

Jaha, då börjar snart skolan igen. Upprop den 17 augusti. Känns faktiskt skönt, ingen ångest alls för det. Ska bli skönt att komma igång med studierna igen. Stormtrivs på jobbet, tänkte jag ska gå på timmar när jag får över lite tid efter studierna :)

Den 5 augusti ska vi till Ölands djurpark, barnen ska få leka av sig och titta på alla djur och åka karusell :)
Inte direkt hittat på något med Thea denna sommaren, bara Andy´s och tivolibadet.

Näe, va väl allt :)

/ Jenna

jobb

Har glömt bort bloggen, därför det har varit tomt här. Vet inte ens om det är någon som läser här längre, men kan vara skönt att skriva av sig ibland ändå.
Har jobbat hela helgen, ska bli skönt med lite ledighet nu, ledig måndag tisdag, jobbar onsdag torsdag och fredag, sen är jag ledig lördag och söndag... så skönt! :)  Imorgon ska jag till Linn, dricka kaffe äta cheescacke, snacka skit, sen på kvällen blir det bilbingo :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, har haft delad tur idag så är helt slut nu. Vill fräscha upp mig :)

/ Jenna

RSS 2.0