120731

Nu var det en tag sen jag skrev. Det går alltid i vågor. Jaha, jag ska flytta.. ihop med Henke :-) vi har köpt en femma i HSB på 108 kvm. Ska bli så skönt att ha allt samlat, precis så som det ska vara! <3

Snart har jag gått färdigt min utbildning och det är så otroligt skönt att det bara en en liten bit kvar. Jag har jobb hela sommaren och hoppas på mycket jobb mitt vikariat. Får ta så många timmar som jag bara kan och hoppas på att jag får ett vikariat igen :-)

Vi var på bröllop i lördags, Janne och Maria blev Ett. Paret Lätt<3 Det var ett helt underbart bröllop och dom var så otroligt fina. Blödig som jag är så rann tårarna både i kyrkan och i festlokalen. Vi önskar Er all lycka i världen Janne och Maria, och hoppas att ni kommer att leva tillsammans i all evighet. GRATTIS!

/ Jenna

RSS 2.0