Lördag


ska snart köra in till Kristianstad, hem till Christel. Blir bjudna på middag, sen ska vi antagligen till Andy´s. Och ungarna ska få busa :)

vet inte om det ska bli fint väder eller motsatsen? Svårt att säga. Får vänta och se :)
Nu är Robin otålig, bara väntar på att vi ska åka :) hehe

/ Jenna

Robin



Ska snart köra och hämta Robin.
Mamma ska passa Thea under tiden, känns lite onödigt att ha hon med mig när hon hatar att åka bil så mkt.
Ska svänga inom City Gross med, så Robin får välja sitt lördagsgodis. Och köpa lite nödvändigheter..

Sen ska vi till Christel, antingen idag eller imorgon. Då ska det busas en massa på barnen och farmor :)
Satt och funderade lite på om vi skulle ta och åka inom Andy´s med, Robin tycker ju det är så himla roligt där, ja och Thea med såklart. Mina älsklingar <3

Lilla Robin :)

Stora Robin :)

/ Jenna

Tisdag



Snart kommer christel hit, vi ska fika :) Sen ska vi köra till broby till Klubbkompis, christel ska kolla på köksbord och stolar. Och förhoppningsvis får hon det med sig hem :)

Nu är det fint väder igen, toppen! Men det var skönt att det regnade i ett par dagar med, det behövdes.
På fredag kommer Robin, då blir det en massa bus. Thea blir alltid så glad och stirrig när han kommer, hon vet inte riktigt hur hon ska bete sig. Dom är så söta tillsammans <3

Var på bilbingo igår med mamma i Glimåkra, vann inget men det var så nära så hjärtat hoppade :) haha.

/ Jenna

Älskar denna bilden :)

Fredagen den 23



Har sovit i Hanaskog inatt hos Marilene, killarna är ju ute och tältar på kvinnoöarna. Är ett under om dom inte har frösit ihjäl inatt. Har varit riktigt ruggit, och även idag.

Ska kanske till Andy´s med ungarna sen. Får se hur det blir. Killarna kommer ju inte hem förrän ikväll.
Igår var jag på superbingo med mamma, vann dock inget. Synd att man inte tog hem dom 50.000 som man kunde vinna på sista spelet. Tjejen som vann det skrek för kung och fosterland när hon fick bingo, men det hade nog jag med gjort :)

Var inne hos Christel igår med, Thea busade och hade sig :)

/ Jenna

Fredag



Idag ska vi hämta Robin, sen köra vidare och hämta en ny stor säng till honom :)
Sen blir det nog bara en massa bus.
Imorgon ska jag och mamma till Väla, hoppas att jag hittar mer kläder där. Nova lund var ju en besvikelse sist.
Men men.

/ Jenna

Doktorn



Vaknade 05.30 idag av att jag hostade som tusan och att det rosslade och gjorde ont i luftrören. Så efter jag och Marilene och barnen hade ätit frukost så ringde jag till VC och bokade tid. Doktorn tror att jag har astma, har fått brikanyl som jag ska andas in. Och om cirka en månad så jag göra ett stort test.. När ska detta elände ta slut? Tycker att det ena kommer efter det andra. Så drygt.

Snart spagetti och köttfärsås ala Marilene :) Mums!
Blev inte till stranden, konstigt väder. Regnar, åskar, blixtrar. Sen blir det uppehåll, och kvavt som tusan.
Får bli en annan dag :)

/ Jenna

Sol och bad


Hanaskog hela dagen, hos Marcus och Marilene. Har solat, badat med ungarna, gött! sen blev det nypotatis och lax,mm :)

Nu ikväll, vid tio halv elva så tog vi ett kvällsdopp i poolen, det var ganska så skönt kan jag säga.. skit varmt i vattnet. Sen blev det duchen i varmvatten. Nu sitter vi allihopa i soffan och slappar :) Övernatta här.
Blir kanske att vi kör till havet imorgon, jag har inte varit där i sommar än.

Toppendag!

/ Jenna

Novalund



Hemma från Lund nu, haft en trevlig dag med Marilene. Hittade dock bara ett nagellack, ett par byxor och en tröja till mig. Thea fick en blus :) Hittade till bolaget med och köpte lite gott till imorgon :)
FAN VAD PEPP JAG ÄR! :D Kommer bli toppen!

Ätit kinamat hos Marcus och Marilene nu, det blir nog soffan resten av kvällen.
En bra dag idag, och det kommer bli en lika bra dag imorgon.

/ Jenna

Marknad


Jaha, då har man klarat av Hästvedamarknad med. Blev en fin bränna på ryggen, ajaj.
Hittade iaf en fet t-shirt till Henke, foppatofflor till Thea och ett kit till mig med saker till benen :)
Till Sibbhult efter, hällde i oss kall dricka. Sen blev det mat, nypotatis och lax, mumma!
Thea var trött som bara den vid nio så vi fick ge upp och åka hem.

Imorgon är det Novalund som gäller, med Marilene. Ska nog hitta lite kläder iaf :)

/ Jenna

7 juli

Grattis på födelsedagen Sabina!

Inte hänt mkt sen sist.. Förutom att Thea går nu :) Duktig kicka!
Imorgon bär det av till Hästvedamarknad med Sabina och Lukas. Hoppas på en fin dag men inte för varmt, för det går fan inte att gå bland massa folk med barnvagnar och svettas. Usch nej...

På lördag smäller det flickor och pojkar, då blir det både förfest i stan, käk på ChillOut, sen vidare ut på stan och leva livet ;) PEPP! Var längesen man var ute och roade sig och hade barnledigt. Kulkulkul!

Drar till Sibbhult vid fyra för att fira Sabina som fyller hela 21 år idag!
Sen var det inte mer med de .

/ Jenna

Gammal bild men lika vacker än! <3

RSS 2.0