Nu är jag trött efter en helg fullt med bu...

Nu är jag trött efter en helg fullt med bus på flickorna. Jag har passat Nova i helgen så Thea har varit i sitt essä :) i fredags var vi vara hemma och hade det mysig. I lördags var vi först på mc donalds och åt, Thea fick ansiktet målat och blev så söt:) Sen åkte vi till Andy's så dom fick busa ordentligt. Båda somnade i bilen :) Idag har vi varit en runda i byn och köpt blomma till mamma och spenderat några timmar hos henne. Lagat mat och busat:) jag och Thea lagade pannkakor innan så nu är man mätt och trött :)


Kasst

I lördags åkte jag Jenna och Eva till ullared. Thea umgicks med sin farfar och titti. Gjorde en hel del fynd faktiskt. lite schyssta sommar kläder o så. Stackars lilla Thea har blivit sjuk. Började med feber så vi trodde det va tänderna som spökade men jag stannade hemma med henne i vilket fall. Tur det för på eftermiddagen på måndagen började hon kräka den lilla stackaren. fortsatte sen kräka hela dagen och natten, även på tisdag morgon kräkte hon, sin kära mors födelsedag. Så himla otur. Hade planerat en massa mys den dagen men inget blev som det skulle. :(  Dock så har hon nu inte kräkt sen tisdags morse o har fått i sig vatten o lite föda så hoppas det är på bättringsvägen.

Ett år äldre men lika fin ändå! Jenna 21 <3

Andra maj

Började en ny kurs idag, Etik & Livsfrågor. Tror att det kan bli intressant, man måste tänka ordentligt och djupt. Jag hade ganska lätt för psykologin, även där är det mycket eget tänkande. Känns bra :)
Har studerat hela dagen, sen kl 08.00 . Har ett prov imorgon, så håll tummarna för mig!

Snart läggdags för Thea, hon fick vara uppe lite längre idag. Hon fastnade i ett barnprogram :) Men nu ska hon borsta tänderna sen ner i sängen, dagis imorgon för henne och skolan för mig.

Hade förresten en trevlig Valborg. Grillade hemma hos Henke med mamma och Thea. Sen gick vi upp till brasan och tittade. Thea fiskade fiskedamm och fick klubba av farbror Håkan, så glad blev hon :)

Thea har klippt lugg, blev superfint :)

/ Jenna 

RSS 2.0