Surpuppa

Vår lilla prinsessa har varit en riktig suris sen senaste veckan.. tar på krafterna när hon är sån.
Har egentligen inte så mkt att skriva.

JUST DE!
Grattis Håkan och Jenny till flickan! Ska bli kul att träffa henne :)

Maria kommer ikväll, snacka skit och spela kort :)
Henke har jouren idag..

Ja, det var i princip allt..

pust

åh, mina ögon går i kors nu. Har suttit hela dagen med social omsorg och psykologi. Ett arbete i social omsorg som ska vara inne idag, har en fråga jag inte förstå och inte skrivit något på, får ringa Linn och be om hjälp :) har tvp prov imorgon i social omsorg, sen är den kursen avslutad. Sååå skönt! Det var verkligen en svår kurs! På torsdag ska psykologin vara inlämnad..

Haft Robin här i helgen, Thea och han lekte en massa :) I fredags var jag och henke på byakrogen, åt och drack gott, tack pappa! I lördags pluggade jag hela dagen och i söndags var vi och hämtade lite saker i stan och var nerom emil och lämnade present för han fyllde 13 år.

Ska lägga mig på soffan en stund, sen får jag plugga igen.. måste läsa till proven imorgon.

RSS 2.0