jobb

Har glömt bort bloggen, därför det har varit tomt här. Vet inte ens om det är någon som läser här längre, men kan vara skönt att skriva av sig ibland ändå.
Har jobbat hela helgen, ska bli skönt med lite ledighet nu, ledig måndag tisdag, jobbar onsdag torsdag och fredag, sen är jag ledig lördag och söndag... så skönt! :)  Imorgon ska jag till Linn, dricka kaffe äta cheescacke, snacka skit, sen på kvällen blir det bilbingo :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, har haft delad tur idag så är helt slut nu. Vill fräscha upp mig :)

/ Jenna

Kommentarer
Postat av: Christel

Hej !

Jo det händer att jag hittar hit fortfarande trots att du inte skriver så ofta längre :-)

Det kan kännas bra att skriva av sig ibland // Kramizzzzz ....... Christel

2011-07-06 @ 14:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0