Dagen innan September

Det är alltså den 31 augusti idag och imorgon är det september. Tiden bara springer iväg även om vissa dagar känns så långa och tråkiga. Jag är dessutom arbetslös nu, och därmed inskriven på arbetsförmedlingen.. De vill såklart att jag ska söka jobb långt iväg och flytta om det behövs men det är jag inte så sugen på kan jag tala om.
Får söka till sibbhult inne på Skogsbrynet och även hemtjänsten, har nämligen sett att det ligger ute många turer där från.
 
Annars händer det inte så mycket, ingenting faktiskt. Thea har börjat på dagis igen efter fem veckors semster, men det är inga problem som vanligt, den ungen älskar dagis.
Har äntligen tagit fatt i mig själv och börjat röra på mig, det var verkligen på tiden! Nu är det slut på att sitta i soffan med en skål med godis. Nu är det motion och bra mat som gäller på Föreningsgatan ;-)
 
Hepp, väntar på att Herr Olsson ska komma hem från jobbet, så får vi väl se vad som händer!
 
 

En lycklig Thea som får rida på hästen!
 
/ Jenna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0