Måndag

Kanske skulle ta tag i bloggandet igen. Måndag och jag har jobbat, ledig imorgon:-) jobbat i helgen med, varit en ganska jobbig helg, så skönt med en ledig dag imorgon.
Vi har flyttat till en femma på 108 kvm, HSB. Vi är super nöjda, är en del att göra där men en sak i taget så blir det bra :-) har även skaffat oss en liten söt katt vid namn Alice. En liten vilding!
Thea ska till Ölandsdjurpark på onsdag med Johan, hans två barn och deras mamma. Det är Henkes arbetskamrat, Thea älskar honom och tjatar om att hon vill hem till honom :-)  Hönsmamma som jag är så kommer jag gå och tänka på hur det kommer gå helt utan mamma och pappa. Men hon kommer garanterat få en underbar dag med massa skoj, kolla på alla djur och åka karusell. Jag ska jobba så jag får tänka på de ist :-)
Tack för mig, ska försöka blogga bättre nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0