Vår

Vilket väder vi har haft nu i några dagar, helt underbart. Härligt med vårkänslor som rusar runt i hela kroppen :-)
Henke har varit på lan hela helgen så det har bara varit jag och Thea, men det är mysigt det också.

Idag så har jag pluggat hela dagen faktiskt, så nu kan jag ärligt säga att jag är trött i huvudet och tänker ta en paus till imorgon. Tänkte åka in till stan imorgon eftermiddag och köpa present till Kevin som fyller tre år och ska ha kalas på onsdag. Det är bara så svårt att köpa till Linns pojkar, dom har ta mig tusan allt så inte det lättaste att hitta något :-) men jag ska nog komma hem med en present.

Jaha, nu vet jag inte vad som händer men vill iaf hitta på något. Får väl se sen när Henke kommer hem, har har iofs jouren men det går att göra nåt änåd vett ja :-)

Tänkte jag skulle lägga ut bilder, men har ju inga nya på datorn, tar bara bilder med min mobil och lägger aldrig över bilderna.. får kanske göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0